Skip to main content
Gratis frakt ved kjøp over 1000,-

SANDMALING også i år!

I mange år har jeg deltatt på Kvinner i nettverk sin nordiske konferanse med maling eller sandamling. 

Også i år blir jeg med og ser frem til å formidle visuelt gjennom enkle streker og sandmaling. Det er spennende å se hvor utrykksfullt og levende et budskap kan bli gjennom så enkle virkemidler. Jesus er kanskje den første som er beskrevet at tegnet i sand, så jeg har et stort forbilde! Stort sett handler det om å lytte til budskapet i sangene og også ha et lyttende hjerte oppad. Tenke visuelt – og formidle gjennom tegning.

Vi lever en verden som verdsetter ord høyt, så i denne type konferanser kan det ofte bli lite «mat» til oss som faktisk forstår bilder bedre ord. Det blir ekstra utfordrende for meg når nærmere 2000 damer ser på hver eneste lille strek jeg lager, og det samtidig blir overført til TV.

Kanskje vi ses, eller at dere ser strekene mine!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *